martes, 11 de enero de 2011

Capitulo 10: La vida sigue.


Y es así, aunque nos duela reconocerlo la vida sigue, tardes mas o tardes menos en superar las historias, la vida sigue.


Hoy día tranquilito con respecto al fumeteo, curioso hoy cuando me han pedido un cigarro y me he echado la mano al bolsillo para dárselo a quien me lo había pedido, me toco y me acuerdo que no tengo tabaco, le digo, coño!!! perdona pero no me acordaba que lo estoy dejando !!!!

_No pasa nada, me contesta, haces muy bien.


La verdad que en el primer post que escribí mentí en una cosa, dije que empecé a fumar mas o menos con 14 años, pero no es cierto del todo, mucho antes con 8 o 9 años, ya recuerdo de haber fumado, es mas, el día de mi Comunión, casi nos entalla mi viejo con el cigarro en la boca a mis amigos y a mi.


Mi padre era un fumador empedernido, recuerdo que diariamente se fumaba 3 paquetes de tabaco, dos paquetes de "condal" ( el cigarro mas largo que había en el estanco) y un paquete de bisontes o LM, o cualquier marca de tabaco rubio; a veces me sigo preguntando como seria capaz de dejarlo de la noche a la mañana en un resfriado que pillo, lo dejo. Mi madre dice que en aquel resfriado vio las orejas al lobo y que por eso no ha vuelto a fumar, si lo dejo el, lo deja cualquiera eso lo tengo claro.


Pues con ocho o nueve años recuerdo como le quitaba algún que otro cigarro y cuando quedabamos los amigos por la tarde después de escuela para irnos a dar una vuelta al campo, cada uno sacaba los cigarros que habíamos quitado a nuestros viejos, uno sacaba un "ducado", otro un "rex", otro un "celtas cortos" y algún que otro "celtas largos" también se veían.

Recuerdo que sacábamos una caja de cerillas (todavía recuerdo el olor al encenderlas) y empezaba la chimenea, cada uno con su cigarro, que mareos, que toses y que flamencos nos poníamos imitando a nuestros viejos en el fumeteo,!!! pasame el condal que esta mas fuerte, no, es mas fuerte el celtas cortos, ya pero no tiene boquilla y me trago el tabaco al chupar !!! el día que robábamos algun "habanos" veíamos el cielo abierto, recuerdo como después de fumar nos agarrábamos por los hombros y nos poníamos a cantar, imitando de nuevo a los viejos con alguna copilla de mas, que tiempos........todavía tengo en casa algún paquete de tabaco antiguo, de la colección que teníamos todos los amigos, mas despacio iré poniendo alguna foto de ellos y hablando de si los he probado y a que sabían mas o menos, cuanto valían etc.

1 comentario:

  1. 2011ko urtarrilaren 11a, asteartea
    10. atala: bizitzak aurrera darrai

    Eta halaxe da, aitortzea zaila bada ere, bizitzak aurrera darrai, kontuak gainditzeko behar duzun denbora luzea dela edo laburra dela, bizitzak aurrera darrai.

    Gaurkoa egun lasaia erretzeari dagokionez, bitxia gaurkoa, zigarro bat eskatu didate eta eskua patrikaratu dut emateko asmoz, ukitu eta orduan gogoratu nik tabakorik ez daukadala! Arraioa!!! diotsot, barkatu baina ez naiz jabetu uzten ari natzaiola!!!

    Ez dago zerik, erantzun dit, primeran egin duzu.


    Egia esan estreinako mezuan gezur ttiki bat bota nuen, esan bainuen 14 urte nituela, edo hor nonbait, hasi nintzela erretzen, baina hau ez da guztiz zuzena, askoz lehenago, 8-9 urte nituela, erre nuela gogoratu dut, are gehiago, nire Lehen Jaunartzearen egunean, lagunok zigarroa ahoan genuela,ia-ia harrapatu gintuen gure zaharrak.

    Aita erretzaile amorratua nuen, gogoan dut zelan erretzen zituen hiru pakete egunean, “condal” izeneko bi (tabakodendan zegoen zigarrorik luzeena), eta “bisontes” edo “LM”, edota edozein tabako gorriren beste bat, batzutan galdetzen diot neura buruari zelan izan zen uzteko gai goizetik gauera, harrapatu zuen hotzeria batengatik utzi zion erretzeari. Nire amak dio hotzeriak jo zuenean ikusi zizkiola letaginak otsoari, eta geroztik ez du berriro erre, berak utzi bazion, edonork egin dezake, argi eta garbi daukat.


    Bada, ondo gogoan daukat zortzi-bederatzi urte nituela zigarroren bat edo beste kentzen niola gure aitari, eta eskolatik aterata lagunartean biltzen ginenean zelaian osteratxo bat egiteko, bakoitzak aitari ebatsitako zigarroak ateratzen zituela, honek “ducado” bat ateratzen zuen, horrek “rex” bat, hark “celtas cortos” bat, eta “celtas largos”-en bat edo beste ere ikusten zen.

    Gogoan dut pospolo-kaxa ateratzen genuela (oraindik oroitzen dut piztean sortzen zuten usaina), eta tximinia-dantza hasten zen, nork bere zigarroari atxiki eginez, haiek zorabioak, haiek eztulak, eta zelan harrotzen ginen gure zaharren plantak eginez, pasadazu condala, gogorragoa da eta! Ez, gogorragoa da celtas cortoa!! Jakina, baina ez dauka ahokorik eta atxikia ematean tabako-izpiak irentsi behar ditut!! “habanos”en bat osten genuenetan zerua irekita ikusten genuen, gogoratzen dut erre ostean lepotik heltzen geniola elkarri eta kantu kantari aritzen ginen, gure zaharrak txolinduta zeudeneko plantak eginez, haiek garaiak… oraindik gordetzen dut etxean tabako pakete zaharren bat edo beste, lagunok geneukan bildumakoak, piskanaka hasiko naiz haietako argazkiak igotzen, eta azalduko dut ea dastatu ditudan eta gutxi gorabehera nolako zaporea zeukaten, zegan zeuden, eta abar.

    ResponderEliminar

Capitulo 1015: Finde en Nerja.

  Había ganas de volver a juntarnos con los amigos de las excursiones, que a más de uno solo vemos cuando nos montamos en el bus. Y es que s...